lördag 14 januari 2012

dont talk about moonshine

I och med nytt år så tömde jag faktiskt bloggen. Hoppas på att jag orkar lägga mer tid på inlägg i år än förra året.
Slänger in en lista direkt sådär, den tog väl nån timme att göra och då tog jag ändå bort endel.. hehe




















din favoritlåt just nu - jag är inte hundra vad jag vill svara på den här. men kanske.. mystery jets - young love?
en låt som gör dig glad - edward sharpe and the magnetic zeros - home.
en låt som påminner dig om någon - ulrik munther - en vanlig dag. påminner om alla mina fina tjejer.
en låt från en film som du tycker om - belle and sebastian - piazza, new york catcher. från juno.
en låt som påminner dig om ett särskilt tillfälle - maroon five - this love. påminner om härjet igår haha :)
en låt som du kan dansa till - lonley island + justin timberlake - motherlover. (hehehhee)
en låt som får dig att somna/slappna av - sam hart - mario kart love song
en låt av ditt favorit band - har nog inget favoritband men.. kings of leon - be somebody?
en låt som ingen trodde att du skulle tycka om - basutbudet + rebecca och fiona - låna pengar. ha ha ha
en låt som beskriver dig - kanske inte mig, men den beskriver mycket. patrick park - life's a song.
en låt från ditt favorit album - kan nog inte garantera att det är mitt favoritalbum men linkin park - bleed it out, från minutes to midnight.
en låt som du lyssnar på när du är glad - 4 non blondes - what's up?
en låt som du vill ska spelas på ditt bröllop - om jag någonsin gifter mig så blir det joshua radin - today om inte mannen i fråga har nåt att säga då, he he.
en låt som får dig att skratta/må bra - utan tvekan. lilla lovis - brudar med små pattar kan dra åt helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar